The day before

the trip to London is here ... och allt är lugnt!

Vi har
  • packat allt utom necessären
  • kollat biljetterna så inget nytt hänt sen sist
  • kollat att Travel pass 3 dagar, 1 dag och express till Heathrow samt The London pass (eventen och tipsen för våra dagar där) ligger där de ska, dvs i handbagaget
  • kollat att punden ligger där de ska, i pluskan alltså som också ligger i hb
  • snackat med husvakterna (gjorde vi i och för sig i lördags men tog en reminder igår)
  • fixat för vovsen - en hos DL Ida och en på pensionatet hos bästaste pensionats-ägaren ever (för vår vov i alla fall)
Nu återstår att
  • fixa barret för min del, husbandet fixade sitt igår (snygg som bara den blev han, eller får väl säga ännu snyggare)
  • att ordna vovarnas bagar med saker (mat, leksaker, filtar osv)
  • att ev gå på lite partaj i kväll, fira en som fyller år och samtidigt fira "vår" dag (the day we met all these years ago - firas varje år på olika sätt, ofta med vännen som fyller år och ditos vänner)
Ja, mer än så är det väl inte ... inget jag kommer på just nu i alla fall. Om jag kommer på nåt, ja då kommer jag tillbaka!

Ha det nu så himlans bra allesammans, ses snart, några i London och de andra här hemma! Kramis från oss så länge!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-05 / 16:50:00

hihi, ha en bra flygresa imorgon så ses vi på lördag gumman!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?