The Faculty Club

dvs Fakultetsklubben här på SU var jag på igår efter jobbet, träffade en fd arbetskamrat och tillika vän.

Som vanligt snackades det bort några timmar och vi hade super-mysigt då det bara var vi och "hus-ansvariga" M där, hon satt med i snacket en stund.

Idag är det så äntligen FREDAG, borde vara förbjudet med andra dagar i veckan *hehe* och vi jobbar undan så vi kan sluta tidigare och sedan fira HELG.

Ikväll blir det På spåret, god middag, hund-bus med lite bonusar och så ska vi packa för hundkompisträffen i morgon. En lovely friday med andra ord.

See you soon, puss i ljumsken (som Helge Skog brukar säga i Halv åtta hos mig på fyran).
Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-01-29 / 14:39:51

Puss i ljumsken själv!Hi Hi!



Samma här ska du veta..FREDAGAR är nästan heliga!

Ska försöka ta mig ut,men tar mig nog inte till affären ser inte vägen än.Men vi har bunkrat!



Ha det toppen!/Kram fru Jacobsen


Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/ 2010-01-29 / 15:23:51

Vilken söt blogg :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?