Sommarens klädinköp

har jag lyckats rätt bra med tror jag;
  • 2 stycken ärmlösa klänningar (1 brun, 1 mörklila)
  • 1 klänning med kort ärm och knytband under bysten (blå)
  • 1 kjol som går strax nedanför knät, superhärlig kvalitet (brun)
  • 2 st linnen med spetskant runt hals och ärmar (1 svart, 1 vit)
  • 1 linne med kant runt halsrinning m söta blommor (svart med rosa/vita blommor)
  • 1 par ursköna shorts med lite längre ben (jeans)
  • 1 t-shirt med lite mönster o små pärlor (mörkt cerise)
  • 1 rutig kortärmad blus med snygg avskärning bak i ryggen (mörkt cerise o blandade rosa nyanser)
Ja det var allt tror jag, nöjd är jag över det inköpta och tackar
det eminenta smakrådet för hjälpen att hitta snygga grejer - tack husbandet, love y!
Postat av: madmolly
2010-06-24 / 09:12:14

Låter som du kommer att bi en supersexig pingla i sommar ;) Kramis


Postat av: Marina
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/ 2010-06-24 / 10:20:32

Härligt med så många ombyten!

Ha en bra dag. :D


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-06-24 / 14:20:21

Lovely vad mycket nytt du handlat!! Kommer bli skit najsigt ju!!

Nu vilar jag här mellan potatissallad & nubbesallad,haha..väntar på att potatisen skall kallna;)


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2010-06-24 / 21:04:36

ojoj de va många inköp men du kommer säkert bli skit snygg i de :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?