Solen skiner

även idag och det är riktigt skönt att sitta utomhus med nosen i skyn!
Tjock kudde, varm pläd och tjocktröjan så är man redo för mys.
Hinner med några koppar kaffe innan allvaret börjar igen!

Övrigt på programmet idag;
  • självklart prommis med hundarna, lite bus i kvarvarande snö blir det alldeles säkert
  • husbandet går igenom papper som ska färdigställas för ivägskick
  • jag ska läsa lite och planera mappar o dess innehåll
  • jag ska också bestämma strukturen på hemsida och blogg
  • ekonomipärmen uppdateras med lite kvitton
  • allmännt husfix, sånt som tvättning o annat kul, görs mellan eller samtidigt med annat
Listar inte mer, blir så trist om man inte hinner allt man tänkt ;-)

Soliga o varma hälsningar från oss!
Postat av: Sussa
2010-03-14 / 10:30:50

Låter som ni kommer att ha fin sysselsättning i dag. Har redan gått en långrunda med allra käraste Milton i solen. Jätteskönt! Ha en finfin dag:) Kraaam!


Postat av: Anonym
2010-03-14 / 10:45:43

Japp - lillSippan är hemma igen.. :( Inget jag hade räknat med eller har tid för (om man nu får säga så) har nog fullt upp med massa annat.. men men..



Så hör du någon som skulle vilja ha en lite Gålletroll 2 så hojta gärna till!



Vädret är helt underbart - måste ut med vovsen, men sen in och packa och stöka runt.. :( Inge kul, när det är så fint ute! Men a woman got to do - what a woman got to do.. =)



Kramar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-03-14 / 11:13:07

Nope inget mail, gör det tomorrow tror jag,hehe..

Långpromenaden är redan gjord här och tagit massa foton;)


Postat av: linda
URL: http://mrssunshiine.blogg.se/ 2010-03-14 / 11:17:27

Hej! Jag har frågestund i min blogg och skulle vilja att just du ställer en valfri fråga gällande om vad som helst. Frågestunden avslutas idagkl 15:00 kramar Linda!


Postat av: simone
URL: http://fattybom.se 2010-03-14 / 11:30:49

Låter ungefär som våran där här, praktiska söndagen :)


Postat av: Marina
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/ 2010-03-14 / 21:41:33

Härligt att våren börjar komma hit! Nu vill man bara vara ute.

Ha en bra kväll.


Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-03-15 / 07:09:13

faktiskt så grillade vi korv ute vid solväggen i går.När vi efter några timmar gick in så öppnade sig hilmlen o det började vräka ner snö igen!

Önskar dig en härlig måndag!


Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-03-15 / 07:11:06

faktiskt så grillade vi korv ute vid solväggen i går.När vi efter några timmar gick in så öppnade sig hilmlen o det började vräka ner snö igen!

Önskar dig en härlig måndag!


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-03-15 / 10:02:28

Låter som en riktigt härlig dag. :D Hoppas du hinner med allting. :)



Låter som en härlig helgdag. :) Hehe ja när man har hållt igång en hel vecka så blir man trött på helgen. :P Humör är härligt. :D Har själv en väldigt knäpp humor. xD



Jag hade en jätte bra helg, fast jag hann inte med promenaden i lördags och igår mådde jag sämst. Men jag dansade och städade i lördags och det bränner också saker. :P Så det får kompensera för promenaden.

Kramar


Postat av: Anna
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-03-15 / 11:15:36

Precis som jag då..Har dock inga cykelbyxor kvar men man ska väl kunna hitta några på affärn! :-)



Äsch du hinner...



Å va härligt å planera sommaren..vi har inte planerat alls än...Först ska vi semestra nu i April. Får ta tag i sommarplanerna efter det!



Kalas med mycket frisk luft! Kan tänka mig att du lapat en del sol också? ;-)



kramen!


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-03-15 / 11:34:58

Ja men precis. :) Tänkte ta en promenad idag och fotografera denna gång. Eftersom jag fortfarande känner av alcoholen från i lördags så känns det jobbigt i skallen att stå och motionera på crosstrainern. Det blir lite lätt motion idag och så tillbaka till crosstrainern imorgon. :)



Men härligt. Ja lite kolisar behöver man ibland. Men det låter ju mumsigt. Själv får jag ta något bara som finns hemma. :P Sambon åker snart till jobbet så då ska jag ut och gå lite :)



HA en supermysig måndag du också. :) Ska ställa mig på vågen senare idag och ta lite nya bilder. :P Gör det en gång i veckan så jag kan se senare resultatet :) Kul att se på. xD



Kramar.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?