News news

read all about it *hihi*

Glömde berätta - jag o husbandet ska börja träna tillsammans.
något för oss alldeles nytt och oprövat!

Ja mer än det vi gör ihop nu alltså, nytt o spännande som jag berättar mer om sen,
lite nyfikna måste ni ju få vara en tid (o gissa kan ni ju göra här så länge)!

Så vad tror ni vi ska göra, vad kan vara nytt o oprövat för oss?

Våga gissa nu gott folk ... jag lovar att inte skratta (korsar fingrar trallala)!
Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-11-19 / 14:44:07

Kanske Zumba... eller spinning? Kanske vattengympa?

Tack för besöken hos mig, har ju varit lite "fluffig" i skallen ... ja... mer än vanligt :)

Men börjar bli bättre nu :D

Kikade in för att önska dig en härlig helg!Och läsa i kapp vad som hänt här!

Kram maya


Postat av: Sus
2010-11-19 / 14:48:48

ler stooort jag vet vad det är!! så det jag kan gissa på är att ni får kul som bara den för det har vi här hemma :-D


Postat av: angelica
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/ 2010-11-19 / 17:19:59

sv ah ja mår bra :) du då?


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-11-19 / 18:31:05

Japp tänkte behålla honom ett tag till ;) har ju haft han i 14 mysiga år så tänkte inte byta.



Tyvärr är det ju så, att man lär sig aldrig. Spelar ingen roll hur mycket erfarenhet man har man gör om det i alla fall. Men du måste ta hand om dig.



Det är bra att det är på plus!!! Jag håller mig krampaktigt kvar i hockeyn. Nu blir det att gå på match på söndag igen!! Kör stenhårt på de.



Duktiga ni är som tränar. Vågar inte mig på nån gissning alls. Vet bara att min kära make kör step up på wiin och det ser väldigt lustigt ut men det är effektivt.



Ha en underbar fredagskväll nu!



Kramisar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-11-19 / 20:03:05

Åååå skall ni gå på ngn typ av dans?,hihi...

Jaruuu senil Mia, den helgen vill jag ju oxå kunna klämma in i december verkligen, blir lite svårt dock, får kanske bli i januari, jag fyller den 7:e hade vart roligt o komma upp lite omkring där kanske?

Jag o kära fästman har umgåtts lite han har åkt iväg för att jobba lite, så nu är det hundarna, bloggen o jag o alla mössen i huset;)




Postat av: Anna - Mamma till Kevin
URL: http://[email protected] 2010-11-19 / 21:54:19

Det kan jag mycket väl förstå om hon var! Jag kikar på Kevin efter 5 minuter, typ. ;-)



Den var inge god! :-(



KRAMAR


Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-11-20 / 19:34:09

Klart man måste träna när man äter något som kallas BLEJTA,eller vad det nu hette???Haaa!!!!

Min gubbe tränar ALLTID men jag har aldrig sett med vad....



Kramen o lycka till till er båda!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?