So far, quite good

Bra dagsresultat dag 1 tycker jag att jag haft,
har hittills gjort as follows;
  • vikt o sorterat cirkus 600 fakturor
  • lagt dryga 300 i kuvert och sorterat för extern/intern leverans
  • efter iläggning har jag tagit bort skyddsremsan för ihopklistringen o klistrat igen
  • sorterat ut frågetecken och lagt i egen hög
och sen tog kuverten slut, sicken osis ;-D

Tidsåtgång ungefär
08.30-11.30
lunch o ut med vovs samt de fick leka av sig lite på baksidan
12.00-12.30
fika och ut med vovs
13.15-14.30
och sen tog alltså kuverten slut, bara att lägga ihop och säga

SLUT FÖR IDAG!

Nu när jag tittar i efterhand - vilken tid det tar med en sån enkel uppgift ändå!
Postat av: isabelle
URL: http://isabellethabest.devote.se 2010-11-11 / 17:43:18

hej jag har frågestund just nu har du lust att fråga något? :) kram


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2010-11-11 / 21:53:51

niiice bloggdesign btw :):)

vi träffaaas ju aldrig så kommer väll hunnit nött bort de innan vi ses :(:(

De går ingen johanna baker i min klass. Vilkent programm/kurs går hon?

kram kram till er


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-11-12 / 08:22:25

Ja rent krast borde vi sälja och köpa att större hus men å andra sidan har vi gjort en del och vi trivs i området så nej... vidare har vi ett hus som passa även när barnen är borta så vi kommer bo kvar med våra drömmar som vi ska göra verkliga var efter...


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-11-12 / 08:38:29

Ja tack... har beställt tid nu så ajg ska göra två nya tattueringar i december... ler...äntligen.



Ja de är och ahr varit en del och min kropp strejkar rejält... fattar inte varför och ingen hittar något fel så ja blir tokig. Jobbet jagar en oxå och man får inte va hemma... själv fattar ja bara inte hur man ska orka i längden... men men... ja kämpar på för jag vill ju samtidigt jobba. Men den här tiden brukar vara jobbig... man undrar varför min kropp reagerar som den gör bara.



Hoppas du får en bra helg nu.... jag ska som sagt jobba och kommer väl inte vara så närvarande på bloggen.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?