Söndagsaktiviteter

och en snabb uppdatering på läget hos oss
  • super-trevlig grill igår - underbart väder, trevliga människor - intet mer finnes att begära
  • Gålle-trollet träffade massor av mysiga vovs och sprang som en tok o lekte (tror jag har bilder på det)
  • lite trötta i hatten i morse, sovmorgon till halv 8 ;-D
  • nya idéer på garderobslösning gav nytt äventyr hos detaljhandlare, kuligt tycker vi
  • utgående färger på lådor gav nya idéer i hallen (bilder kommer såklart)
  • och samtidigt bidde det nya möbler till balkongen (bilder blir det även på det of course)
  • nu middagsfix o gäster strax :-D
Ses i morgon govänner - puss på alla sötöron!
Postat av: Anonym
2011-04-10 / 19:47:00

Ser fram emot bilderna!

Kramar i massor / Jane


Postat av: Jane
URL: http://blogg.amelia.se/janes/ 2011-04-10 / 19:48:33

Jag vet inte om min kommentar kom med så jag skriver en till...

Jag ser fram emot bilderna.

Kramar i massor / Jane


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-04-10 / 21:24:56

Vad gullig du är !! Jag har saknat dig & din blogg också kan du veta och det känns rätt bra att vara tillbaka i rutinerna igen :)

Jag är frisk nu (njaaa...iaf så frisk jag nu kan bli ;P ) och tillbaka till verkligheten i morgon.



Vad fint ni har fått det, ser ut att komma upp saker snabbt, vad duktiga ni är :)



Massa kramar!!


Postat av: Robert Cayden
URL: http://caydens.blogg.se/ 2011-04-10 / 23:41:19

Vinnaren av dagens blogg är korad! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Dagens Blogg tävling ska ta paus en vecka men är tillbaks med det snart igen ifall det finns intresse? :)



Kramar! :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?