Härlig helg

med mycket gjort o många härliga möten,
men också egentid med bara viiiiii o mycket kärlek ♥

♥ fredag med oplanerad men ack så välkomnat oväntat besök,
öppnade genast "Bakers swamp" o brassade käk
♥ tidigt uppe trots sena natten med övernattande vänner,
iväg på julklappskoll innan julbordet
♥ och så iväg på julbordet - underbar eftermiddag med god mat,
men allra bäst sällskapet - nya bekantskaper i släkten hittade (check hihi)
♥ söndag o Stockholms Hundmässa i Älvsjö - en excellent vov och
likaledes husband (handlern som är så sjukt duktig) - perfekt dag helt enkelt
♥ alla härliga vänner i och utanför ringarna - tack för guldskimret
runt vår dag idag!

Hoppas er helg varit om inte FANTASTISK
HELT ENORMT FABULÖST SUUUUUPERDUPERBRAAAAAAAAAA!
Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2011-12-12 / 09:44:36

Oj då fullt upp hela helgen där! Men det verkar okej för du har ju haft en fantastisk helg!



Hoppas veckan nu blir bra den med! Kram


Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa
URL: http://donkens.blogg.se/ 2011-12-12 / 14:36:50

whoaaaaa, tack! :D :D

gått o blitt modell för DD serru, minsann inte alla som får den chansen. hi hi hih iii.... Ja aky då förstås, hon är ju med i shopen för teckningsskiss! :D



wihoooo! idag har jag fått en speciajlar beställning! wiihhh!!

har du twitter? ;)


Postat av: Donken- Vince & Doas Morsa
URL: http://donkens.blogg.se/ 2011-12-13 / 10:15:43

Kom in kom in! ;-) vad heter du? Jag heter donkendesigns. Don

en87 var upptaget ;-)


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-12-13 / 11:49:18

hihi ja ett måste för jag hittade banne mig ingen mössa eller vantar här hemma,blir tokig. köpte en vit puma mössa nope den tog käraste till jobbet och har numera fått en svart färg...gaaah!Men han skulle ju såklart inte gå o frysa om öronen när han jobbar ute..så han är förlåten.


Postat av: Jouline♡
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/ 2011-12-13 / 14:45:08

Jaha är det ni som har bloggträffen ihop i Gbg :) men jag har ju varit inne här hos dig och kommenterat några gånger^^ lika så du på min, bara det att jag nyss fått upp min juldesign på bloggen så du känner kanske inte igen mig^^



Ja utvecklingen går framåt med diabetes men jag önskar ändå att den kunde gå snabbare^^ Det är riktigt gott att slippa sticka sig med sprutor, pumpen var en bra uppfinning :)



Ha en fin och mysig lucia dag du med

kram!


Postat av: Jouline♡
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/ 2011-12-13 / 16:04:21

Hihi nä jag tror inte det är så att du är gammal^^ Jag har några gånger kikat in hos vissa och så visade det sig att jag hade varit där innan och kommenterat^^ men byter man design på bloggen så glömmer man ju lätt att man varit där innan. Jag kom ihåg dig just för din design på bloggen :) Ha en fin dag nu!

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?