Dagens solförmörkelse

men kanske inte världens bästa bild ... nåja, sol och förmörkelse var det i alla fall



Eftersom det inte gick att titta mot solen, så tar jag bilden med kameran ifrån mig,
mot fönstret, synd att det inte gick att förevisa bättre bara.
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2011-01-04 / 17:02:40

Tack söta du för dina fina ord du skall veta dte betyder så otroligt mycket för mig!



Morfar somnad ein lugnt och stilla och slapp lida, så det känns otroligt skönt. Han var vid gott mod dagarna innan och vänta nog bara på att få somna in. Önskar bara mormor kunde fått vara där hos honom när det hände!


Postat av: jossie
URL: http://jossies.se 2011-01-04 / 18:52:52

jag tycker det är skönt att vara ledig! :p men nte för mycket :p


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2011-01-04 / 18:53:31

Ja missade detta helt idag men å andra sidan ahr vi haft vitgrå mjölkaktig himmel hela dagen eftersom de har snäat som bara den.



Men de är häfftigt med sol förmörkelse jag har sett de innan. förr trodde man väl att solen kunde fastna där... ler.



Ja du... ja affirmerar å tänker mig stark. Ja har en tuff tid nu med magsjukeperioder och jag är livrädd när sådant illamående sätter in. Nu har ja inte spytt utan de är ju min IBS men ja brukar få ett skov någon gång ibland å ja blir så sjuk. de e tufft å jag blir så rädd.



Jag vet ärligt inte va jag ska ta mig till utan jag måste ju lära mig leva med de å bara man fick hjälp direkt så vore de ju bra. Nu fick ja ta lugnande så jag kom ner i varv å Daniel satt hos mig hela kvällen. Idag har de varit bra å jag hoppas de håller i sig. Som tur e slapp ja vara hemma mer än i slndags å nu är ja ledig till torsdag då jag ska jobba fyra dagar. Hoppas verkligen ja kommer iväg för jag får så dåligt samvete för jobbet. Inne i en period då jag mår dåligt. Ändå är de bra på nya jobbet.



Nåja... jag måste se de positiva å bara försöka tänka bra saker.



Tack för din omtanke... de känns jättebra.


Postat av: Anonym
2011-01-04 / 19:57:06

jag missade den, det var så grått här att det inte gick att se någon sol!



Va? Går det att ta kompledigt när man inte har injobbade komptimmar? Det trodde jag var omöjligt! Det borde det ju vara!



Usch, det måste vara jobbigt att ha tryck mot blåsan nattetid och få störd sömn…



kram


Postat av: fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2011-01-04 / 19:57:18

jag missade den, det var så grått här att det inte gick att se någon sol!



Va? Går det att ta kompledigt när man inte har injobbade komptimmar? Det trodde jag var omöjligt! Det borde det ju vara!



Usch, det måste vara jobbigt att ha tryck mot blåsan nattetid och få störd sömn…



kram


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2011-01-04 / 20:11:58

klart jag kände skålen!!!



Här rullar dagarna bara på utan att det händer något speciellt, rätt skönt. Har roat mig med en del hockey men det är allt.



Hoppas allt är bra och ha det bra!



Kramis


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-01-04 / 20:22:01

hihi yes vad kul att jag hamnade där!!lovely!

Åh den där missade jag fullkomligt!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-01-04 / 20:22:33

hihi yes vad kul att jag hamnade där!!lovely!

Åh den där missade jag fullkomligt!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?