Eat that frog!

"Start each morning by eating a live frog, and nothing worse will happen to you that day."
Charles Dickens
 
 
Hmm vi får välan se hur vi gör med den saken ;-)
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2012-12-12 / 10:43:33

Haha den var bra! :) Riktigt bra :)

Ja, jag ville ju smsa:a dig eftersom du vet hur pissigt det varit, så då måste du ju få veta vad som händer :) skall ringa två samtal idag och tacka dem frö de gav mig bra referenser! :)

Jaaa , jag är med jätte glad att vi fick chansen och träffa och att vi har fortsatt! :) Undrar dock lite var sofia hon tog vägen, poff så var hon bara borta.... lite sandra stuk på henne kanske? ;) Jag hoppas vi ses snart igen och dricka massa vin! :) kraam kram kram ♥♥♥♥♥♥


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2012-12-12 / 18:52:26

Ja eller hur man får liksom bo in sig ett tag innan man skenar iväg!!!Jag har gjort smörkola,nom,nom!!
Hoppas ni har det bra o inte stressar ihälj er inför jul,men känner jag er rätt så tar ni det lilla lugna i eran lounge;)


Postat av: Pernilla
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com 2012-12-12 / 21:08:15

Heeeej fina Mia! Underbart att inte slippa er - för det vill jag absolut inte! :D Ja, jag har två "ensam-hemma"-kvällar här igår och idag så efter att den lilla hamnade i säng igår kunde jag inte låta bli att börja smyga runt i bloggvärlden igen. Trodde aldrig att jag skulle sakna bloggandet men så märkte jag plötsligt vilket liv man skapat sig och vilka fantastiska människor man omgett sig med här! Hoppas verkligen kunna hålla i detta nu, litegrann i alla fall. Kramar


Postat av: Eleonore- jultävlingar!
URL: http://fikamed.wordpress.com 2012-12-13 / 10:00:24

Hm, känns lite hemsk det där ;)

Så roligt att du sålt slut på alla filtarna redan innan de kommit! Hoppas på att det snart blir mer köpare också och inte bara "fönstershoppare" :)
Kramar


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-12-13 / 13:16:32

Ha ha ha ... så kommer man hem till ngn som har en massa grodor i ett akvarium... då vet man ;)

Tack snälla Mia, gör ju så gott jag kan med mitt lilla måtta "sund utan vikthets" , är faktiskt i kontakt med ab-kontakt (anorexia & bulemikontakt) och ska nog bli deras kontaktperson för halland :)

Jobbet ja ... änså länge är inga papper påskrivna, det har krånglar en del, men förhoppningsvis löser det sig de närmasta dagarna, annars är det tack och hej.
Själv då + Hur mår du och hur går det med allt ?
Kramar !!!!


Postat av: Jessica Högberg
URL: http://lchftrollet.blogg.se/ 2012-12-14 / 08:11:58

Ha ha, låter kanske inte så gott, men ganska sant...


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?