37/366

Inte som förra året med snön,
men i år är det ju ändå ÅRET då flickorna
får fria ;-) (visst vi får varje år, men i år är det ju vårt år)


Friar någon av er i år by the way?
Postat av: Nette
URL: http://nettecarlsson.blogspot.com 2012-02-06 / 21:11:50

Struntar i att fria, räcker med att han fick förlovningsring i julklapp (för 24år sen )

Ha det bra :-)


Postat av: Fnulan
URL: http://fnulan.se 2012-02-07 / 00:56:37

Härligt för dom som får fylla år =)


Postat av: Vivi
URL: http://w 2012-02-08 / 09:29:07

Jag tror inte jag känner någon som kommer fria, men jag försökte övertala en tjej att hon kudne fria lika gärna som sin sambo på festen i lördags ;)



Oh tack fina du, gud vad härligt det är med all denna bloggkärlek <3



Just nu ser det äntligen ut som om vi kommer kunna ta oss upp nästa helg till sthlm, förmodligen fredag-söndag. Vart runt Sthlm bodde ni + Vi planerar att bo vid södertälje/strängnäs, bor ni söder om sthlm ngt? För eventuellt hade ju jag och maken kunnat titta förbi på en middag eller fika om ni har tid ? Om ni bor en bit norr om Sthlm kan det bli värre med tiden.

Massa Kramar


Postat av: malin-helena
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-02-08 / 10:41:02

hihi.. Jag har faktsitk "hotat" min sambo med att jag kanske friar till honom i år. ;) Han ville inte det. fniss



jag är så seg på att svara på kommentarerna nu.. Du får ursäkta mig. ^^ (därför du inte hittade den tidigare kommentaren.



Men Den gjorde mig så galet glad! Tack så hemskt mycket Mia för de fina orden och att jag är inspirerande! Det Värmer något så otroligt. För det är precis det jag vill vara. jag vill att folk ska känna motivation och inspiration när de läst min blogg. :)



Tack åter igen!



Kramaaaaar!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?