38/366

bättre sent än aldrig heter det ju som bekant,
bloggtorkan har varit maximal



En längtan-bild får det bli, snart kommer de, de satta lökarna
som växer sig ovan mark till fiiiina tulpanisar ♥
Postat av: malin-helena
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-02-09 / 15:10:23

Ja, det är ju nu i februari man börjar längta efter våren. Spec, nu när det är så KALLT ute... brrr

Men jag har ju min Gran Canaria resa att längta till. ;) (måste ju skryta liiiiite, hihi)



Sv: Så länge sedan var det nog inte. hihi.. Du får kanske börja med kroppsbyggarna nu? :D Har du sett den där dokumentären om kvinnan som började kroppsbygga när hon var 54, tror jag. Hihi.

Det är stålfarmor!! (nu säger jag verkligen inte att du är farmor gammal, hihi)



Jaa, det är bra med peppisar på bloggen! Ju mer folk som peppar en och ju mer inspiration man får av andra ju bättre är det ju. Man blir ju så glad. :)



Torsdagskramar till dig meeed!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?