49/366

Dagens bild blir den underbart goda
räkrätten både jag o Vivi valde
när vi träffades på O'Learys i Huddinge C

Jag kunde förstås ha valt smygbilden på Vivi och hennes underbare man,
men så gör man inte såklart, de måste ju få säga ok först ♥

Jättetrevlig dag med fantastiskt fin avslutning i och med träffen med
dem och goda maten, en perfekt lördag helt enkelt!
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-02-21 / 14:33:00

Ha ha så det blidde en smygbild minsann ;) hi hi det var verkligen i smyg för jag märkte ingenting :P Pussbild kanske ? :)

Jag blev naturligtvis sjuk nu när jag kom hem, men i morgon hoppas jag vara tillbaka på blogg & på jobb :)

Tusen tack för en supertrevlig middag !!! <3 kul att vi faktiskt kommer ses ganska snart igen :)

kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?