Bara en skärm Vivi

men ENOOOOOOORMT STOOOR som du kan se ;-D



En välstädad del av rummet ;-D


Utsikten är jäkligt triiiiiiiiiist ;-D


Kanske fler som vill anta Vivis utmaning,
våga visa arbetsplatsen eller hemmabloggplatsen kanske!!
Postat av: malin-helena
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2012-02-03 / 12:28:52

Jag är ju ledig över helgen, så ska visa min arbetsplats på måndag. ;P (eller jag sak ta bilder på måndag, men får väl lägga upp det på tisdag då. :)



Uscha du, är är på bättringsvägen när det gäller sjukan, eller blir det en självkurnings helg denna helgen?



Själv är jag faktiskt ledig hela helgen, ikväll blir det bio och middag med mina 2 bästa vänner och i morgon ska jag på en föreläsning på dagen och sedan till trollhättan och mysa med syster på kvällen. :) En super helg, verkligen! :D



Kramar!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2012-02-03 / 13:37:26

Hi hi vad roligt att du antagit utamningen, gillar verkligen skärmbilden på den stoooora skärmen ;)

Hur var det nu avr det storleken eller antalet som räknades ?? Ha ha



Jag ska lägga upp dina fina award till helgen också <3



Vi ska faktiskt på fest i helgen, men det kommer nog bli en relativt tidig hem gång så vi hinner njuta lite av hotellet.

Har ni några roliga helg planer ?

Hoppas ni får en riktigt härlig helg iaf !

Massa fredags kramar !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?