85/266


Tack du underbare man för
denna helg!
Puss o kräm!
Postat av: Linda aka Javamorsan
URL: http://baralinda.se/wordpress 2012-03-26 / 09:01:25

Åh ni två!! Ni inspirerar mig Kram


Postat av: Pernilla
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com 2012-03-26 / 09:58:56

Låter som ni haft en toppenhelg! Här kommer lite utlovad info om utmaninge. Hoppas du fortfarande är på Mia.



Hej! Hoppas allt är väl med dig. Detta lilla meddelande till alla utmanare var tänkt att skickas ut redan igår, men som bekant blir inte alltid saker som man har tänkt sig. Jag tänkte bara informera (ifall du missat) om att 150-dagarsutmaningen rullar på som vanligt igen efter diverse sjukdomar som tyvärr skapat en del blogguppehåll. Eftersom det inte blev någon rapportering förra månaden kommer jag den 1 april att redovisa både februari och mars resultat i ett och samma inlägg. Jag skulle vilja att du så fort som möjligt (dock senast den 31/3) lämnar en kommentar i följande inlägg: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com/2012/03/25/fullt-os-medvetslos-2/ med viktförändring för både februari och mars månad. Om du inte kommer väga dig innan den 31/3 så skriv din senaste invägning. Tänker du väga dig strax därefter så kommer inlägget publiceras och sen kompletteras med din vikt. Skriv då gärna datum då du tänkt väga dig istället för viktförändring i inlägget. Önskar dig en grym vecka!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?