Fredagspeppen som blev

Måndagspepp i stället, för peppa det vill jag göra ♥  Så här finaste Sojka kommer så min pepplista
 
Lilla måndagspepplistan
 
Jag är
  • en jäkel på att skriva snabbt, både bokstäver samt siffrorna som sitter i raden ovanför (ja på tangentbordet då´rå typ liksom)
  • dessutom suverän på att skriva medan jag pratar, och tittar på, en kollega som kikar förbi (tittar aldrig på fingrarna när jag skriver utan enbart på skärmen)
  • en jäkligt duktig organisatör (vid flytt, till fest mm mm)
  • också en bra och plikttrogen person (annars skulle jag nog inte head-huntas så ofta som faktiskt hänt)
  • inte en avundsjuk person, jag unnar gärna andra allt och mer därtill och i överflöd ♥
  • en trofast och sann vän till dem som vinner mitt förtroende (övriga får välja egen stig i livet hihi)
  • nöjd med peppet för denna gång
Så nu är det dags för lilla braiga jag att ta en eftermiddagsfika,
tjipp tjipp tjillevipp alla finingar därute ♥
 
Min förra, och första, pepplista hittar du HÄR
Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2014-01-30 / 13:01:11

Härlig pepping ...
Tjipp tjipp tjillevipp pårej & Kram


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://sojka.nu 2014-01-30 / 15:13:32

sv:Tack fina du! Ja jag tror på att dela med sig och ventilera och kanske hjälper det någon annan som gått igenom samma sak. Många är med om mycket och kanske inte känner stöttning men genom att dela har jag fått det. Klart jag inte delar allt men vissa delar av det förflutna kan jag dela tycker jag. Och jag behöver det tror jag och det är skönt att ha en blogg att kunna dela det i. :) <3 Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?