God fortsättning

alla fina vänner, hoppas ni haft det toppen under jul och nyår och att det nya året 2014 börjat på allra bästa sätt för er alla ♥
 
Själva har vi tillbringat all ledig tid med familj, nära och kära, vänner, vovs och bara NJUTIT av ledigheten ♥ Mycket mys, skratt och glam samt lite nyförälskelsekänslor som dykt upp när det är så här GÖTT Å LEVA ♥
 
 
Bland det nya som dyker upp här under 2014 är att jag ska skriva min Bucket List,
dock inte nödvändigtvis 100 saker, bara de saker jag ÖNSKAR hinna göra (vissa kanske redan gjorda) ♥
och inte i någon särskild ordning :-D - snart i en blogg nära DIG
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/ 2014-01-03 / 20:03:25

god fortsättning


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-01-06 / 16:23:11

Detsamma till dig,ser fram emot din Bucket list!!Sköj!


Postat av: Malin-Heléna
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2014-01-07 / 11:35:22

Hej Mia!!!
Som jag har saknat dig! Lite doser har jag fått via instagram i alla fall. hihi..

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Lite i alla fall, jag gillar ju att blogga när jag har många tankar och behöver rensa huvudet lite. Och just nu är det massor i mitt lilla huvud. :P

Hoppas det bara är bra med dig, mannen och vovvarna. :)
Kramar!


Postat av: Malin-Heléna
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/ 2014-01-07 / 13:45:22

Aah, söt du är! :)

Ja, det känns att snart är mycket annorlunda. Längtar tills om ca 2 månader när vi fått landa lite. Både med en ny liten bäbis och så kommit in i huset helt och hållet. :)
Ja, det har kommit lite fler bäbisar. Vivis lilla Emil är ju så galet söt! hihi..

Kram!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?