Äntligen

måndag och inte vilken måndag som helst utan en REGNIG måndag - hurrrraaaaaaaa!
 
  • tog fel jacka i morse, för varmfodrad - PERFEKT helt enkelt
  • det började regna strax före skydd av t-baneingång - TOTALMYSIGT blöt i håret
  • vilket då gör att det blir tooooooooooook-lockigt o frizzigt - TJOHEJ ser ut som en galen tjej
  • missade bussen med typ 3 centimeter vid mitt byte - WONDERFUL me lajk ö lått
  • halkade på blöta löv på väg från buss till jobbet - SUVERÄN start på jobbdagen helt enkelt
men ingenting i världen kan störa ut mig idag, fick världens goaste puss av husbandet i morse och vackra ord viskade i mitt öra, sånt gör dagen perfekt oavsett fortsättning ♥
 
Bild från vårt bröllis ♥
 
TACK du UNDERBARE man, make, vän, förtrogne, kompis mm mm
 ♥ Du är det finaste jag mött, du är den vackraste i världen
Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://sojka.nu 2014-11-10 / 11:03:07

Underbart! Ja jag har ju också M som jag kan dela allt med tack och lov. Men det är ändå en helt annan relation som man har till sin mamma. Härligt att du har din kvar. Underbart och bra att du tar vara på det! <3 Kramis! <3


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-10 / 14:39:50

Hihi tokbra start på dagen jöööööh;)


Postat av: Life of Johanna
URL: http://lifeofjohanna.se 2014-11-10 / 17:41:04

Härligt du ser allt så¨postivt vännen min!

jaaa jag är så glad jag träffade Erik, han är bäst och underbarast <3 Nu har vi ju gott om sovplatser i huset så nu måste ni bara komma ner! :)

kraaaaam


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-11 / 06:28:23

Vilken tur då att du hade fått dagen förgylld annars hade nog lätt blivit en dålig dag :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?