Bästaste

vänner nu är det så äntligen TORSDAG och idag REGNAR det INTE, men nu jäklars så BLÅSER det halv storm över Jorm - YIPPEE KI YAY (uttal jippii kaj joo)
 
  • fick skjuts även denna morgon, tur det så mycket jag hade å släpa på - BARA NAJZ det serru
  • före-lunch-promenaden gick i MOTVINDENS härliga tecken - perfekt för frillan som nu är NO MORE
  • HJÄRNAN kvarglömd även denna morgon - eller vänta lite, kanske inte HADE NÅN att glömma wohaha
  • efter att i flera veckors tid PROMENIXAT varje dag före lunch, så har ÄNTLIGEN hälsporren kommit tillbaka - BLEV RÄDD att den försvunnit, så WELCOME BACK you ..........
men som vanligt är jag FÖDD POSITIV (eller jomenvisstserrunotmenljugerohittarpåfansåbra) och låter inget hindra mig från EN SUVERÄN dag o avslutande KVÄLL med girlsen och AW ♥ ♥ ♥
 
Lite smått o gott att snacksa på blir det med all säkerhet
 
Have a fab Thursday you all!
 
Tupperware blir det också, för ni vet väl att jag är säljare av dessa
suveräna produkter nu va :-D
 
 
 
 
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-13 / 12:35:28

Ah heja denna uber excellenta positivitet med ett visst mått med bisterhet bakom ;);)
Hoppas det går kanon med din försäljning!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-13 / 13:18:27

Blir så glad av alla Tupperware produkter!
Ja dumt egentligen att lägga ett event på en veckodag, på det sättet. Du har väl inte missat i min blogg;)


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-14 / 11:21:38

här har det hunnit bli fredag


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?