Enastående

perfekt dag idag, äntligen onsdag och idag REGNAR det inte, men gudskelov så är det JÄMNGRÅTT o DISIGT, hurra för det :-D
 
  • ingen t-banefärd eller för den delen bussfärd denna morgon, utan fick skjuts av maken - HALLELUJAH moment (går inte hitta nåt trist med det ♥ )
  • tog en fika på Statoil tillsammans och brände mig på kaffet, FANTASTISKT skönt faktiskt
  • kunde inte få skjuts fram till porten då byggjobbarna har parkeringsproblem, eller bara slött parkerar egna bilen varsomhelst o tänker "Nu är jag framme, härligt ställer mig här ..." och blockerar all infart för dem som ev jobbar på området (sisådär 6000 pärs varav rätt mång kör bil typ) - SUUUUUUUPERNAJZ helt enkelt
  • glömde förresten HJÄRNAN hemma, ska på möte men har glömt alla papper i mapp på köksbordet - SINNESRUBBAT SKÖN FEELING med andra ord
men ingenting kan få mig ur balans denna fantastiskt underbara lill-lördag eftersom
  • morgonens första kram o kyss var eeeeextreeeeeeeeeeeeeeemt mysig (även pussarna av vov gillades)
  • jag får äran att boka sommarens resa, gissa landet o du kan vinna STOOOORA kramar från mig
`Cause I'm happy ... ♥ ♥ ♥
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-12 / 10:14:21

Haha fan vad jag garvar när jag läser du är såååå positiiiiv;)
Sååå bokar ni Grekland redan nu, herrejösses! Vi skall ju till Rom först;)


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-12 / 15:52:28

vad går du på då :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?