Makalöst

härligt med FREDAG så äntligen, om än grått och disigt, lite regn i luften - men HÄRLIG är den
 
Dan har börjat hur bra som helst, men det kan säkert SKITA sig framåt dagen - KARMA y know ;-)
 
  • även denna dag skjuts till jobbet - SUVERÄNT bara, inget annat går att säga om det
  • blir hämtad lite tidigare idag, husbandet har FRU-SURPRISE på gång - ÜBERNAJZ any day ♥
  • dagens promenad = ingen blåst, inget regn (bara nära) - saknade dock lite DRIVIS-känning
  • hälsporren är här för att stanna ännu en tid - SANSLÖST SKÖNT BARA, I know I am alive ;-)
självklart både GOTT o ONT, precis som det är sådär i livet och även idag hittar jag min livs GLÄDJE att främst fokusera på - AW med girlsen blev precis sådär supernajz som jag gissade ♥ och snart väntar ett litet ÄVENTYR!
 
found on internettet

 
 
 
 
 
Postat av: Anonym
2014-11-14 / 14:56:29

Mysigt ju!Ja eller hur vi gör som vi brukar & vi är som vi är, det brukar bli bäst så!


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-15 / 10:38:23

skönt med helg :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?