#BLOGG100 inlägg nr 13

och det är en underbar och solig fredag den trettonde, mitt lyckotal och en lyckans dag - rackarns vilken SUPER-KOMBO
 
Flyttat papper, ringt en vän, lyssnat på kollegor, irrat runt på internätet, bokat och fixat extra-mys till husbandets helg-surprise (säger bara Bajen, Bärs o rakade brudar wohahahaha) och snart hem för att packa utan att det märks (å det går hur bra som helst för en van husbands-surprisare som jag numera kan kalla mig).
 
Bild funnen under irrfärd på internätet
 
I helgen bloggas det från mobilen, Aj hope it works ...
 
Happy Friday Lovely ones ♥
Postat av: Life of Johanna
URL: http://lifeofjohanna.se 2015-03-14 / 12:07:18

Haha ja jag hoppar snart på folk när jag är ute och går rundor med vagnen!

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans <3


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se 2015-03-18 / 06:58:53

ja hoppas ni få¨r det trevligt


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?