#BLOGG100 inlägg nr 15

och frun ligger lite efter här minst sagt, så blir det när det partajas för mycket och för länge ;-) Nåja, nu är hon tillbaka och er vila är över ;-)
 
Säjm säjm pläjz butt diffrent ;-)
SELMA spa+ var fantastiskt å über-mysigt och sällskapet
i form av husbandet var det allra, allra bästa ♥
 
Åter till vardagen igår var egentligen inte så problematiskt (ej heller traumatiskt), bara x antal för många saker som ligger och nu behöver tas om hand - "min" lilla Fakultetsklubb är en av dessa saker jag nu måste ta itu med :-(
 
Några "små-grejer" som ska göras för klubbens räkning är;
  • gå igenom 3 månaders inbetalningar, varav en månad är helfel då medlemmarna betalat på en felfaktura som då måste kollas mot den rätta fakturan
  • bocka av betalningar från 794 personer !!
  • checka av 748 meddelanden som kommit till registerplatsen !!
  • kolla av mappen jag lagt alla icke-akuta frågor i (meddelanden till min vanliga epost, alltså förutom de 748 andra !! )
  • svara på meddelandena/mejlen !!
  • avföra utträdande medlemmar ur registret samt meddela vår nyckelexp att ta bort behörigheten till klubbens lokaler
  • meddela nyckelexp om de nya medlemmarna och att påföra behörighet på dem
  • och lite annat "pyssel" samtidigt som mitt "vanliga" jobb också ska göras - ja vojne vojne
Kommer ta några dagar att göra, så det är bäst att börja nu på stuberten .... si jo läjter folk's
 
Alles klar för denna #blogg100 gång
Puss o kram skumbanan
 
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se 2015-03-20 / 06:43:14

lagom mycket att göra borde du vara klar till fikat vad ska du göra sen då :)


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2015-03-20 / 09:41:20

Ja,det var ju endel - Lycka Till du fina ♡ ...
Kramat tbx the cyberspace way hihi

Pst...Blev riktigt glad över din kommentar hos mig - har saknat dig!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?