#BLOGG100 inlägg nr 2

för att komma ikapp, det började ju igår 1/3 ..
 
Klicka på bilden så kommer du till ansvisningarna hur, när o varför :-D
 
Hmmmm ... finulilurar på hur jag ska överraska husbandet - vi har 10-årig bröllis, "plötsligt har saker hänt" för bästaste kärleken min å så lite mer att fira - hur göra, vilka bjuda, var vara osv osv är frågorna som trillar runt i cellen Ellen (ja för er som inte visste, jag är en encellig organism typ).
 
Nu hem och fixa en vardags-surprise (typ tömma diskmaskinen o plocka undan wohaha)
 
More Happy Monday to you all!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?