#BLOGG100 inlägg nr 3

och tro det eller ej - jag är fortfarande kvar hehehehe - ni fattar hur svårt jag haft att blogga när jag skriver så va ;-)
 
Var här på jobbet redan 07:15 och mol allena på hela våningsplanet kunde jag koncentrera mig på avdelningens budget för 2015, inga störningsmoment what so ever - grymt nöjd med mitt budgetjobb även detta år är jag (svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bääääääst wohahahaha).
 
Nu är det dags för mer kaffe och så lite mer budgetkoll, svara på mejl, ringa en vän (skämtar bara, det får jag ta sen serru), boka bord, boka flyg/hotell å lite annat smått å gott ... see ya later :-D
 
Dagens positiva - att inte bli sur när någon sonika kliver förbi
en hel radda med människor som står fint på kö till bussen,
utan att i stället välja att se positivt på denna mycket viktiga person.
SJÄLVKLART ska hon komma sist och gå på FÖRST,
hon är ju ändå så mycket BÄTTRE än oss ♥
 
 
HAPPY TUESDAY y all!
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa
URL: http://madelein.se/ 2015-03-03 / 15:33:37

Tack så mycket för din långa fina kommentar, jag uppskattade den verkligen. Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter och tack för feedback. Har det lite körigt nu, det är därförjag svarar först nu.


Postat av: Anonym
2015-03-04 / 13:31:33

WOhaha så jävla bra..ah boka flyg,kul vart?


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2015-03-04 / 13:31:46

JApp det var jag innan;)


Postat av: vivi
URL: http://www.missvivis.se 2015-03-05 / 21:10:09

Oh bloggutmaning, spännande ! ;) hejja med den med <3
Fasen ....budgetar är ju skitsvårt att få ihop så du ska VERKLIGEN vara nöjd !!
Kramar!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?