#BLOGG100 inlägg nr 9

i denna utmaning att skriva ett inlägg per dag i 100 dagar, dvs #blogg100 - vojne vojne, inte bara synd om mig som måste prestera utan även om er bloggisar, inte orkar ni med mig så ofta o mycket säg ;-)
 
Denna måndag i mars så skiner solen från en klarblå himmel, jag har som vanligt gått min före-lunch-promenad på 2,55 km och idag var promenaden särdeles härlig ♥
 
Helgen tillbringade vi i The Bakers Holidayhome (dvs husvagnen) och njöt storligen, detta trots en storm över Jorm som försökte puffa o blåsa bort oss från jordens yta. Grekisk afton tillsammans med vänner fick oss att glömma detta faktum (även när vi i motvind försökte ta oss hemåt i natten) - tänk vad god mat, goda drycker och FANTASTISKT härligt umgänge ändå kan förändra hur man ser på saker o ting - positivt förhållningssätt i alla väder gör verkligen susen ♥
 
En man jag älskar i nöd o lust, å
mycket lust blir det samt en jäkla massa garv ♥
 
Happy Monday you jolly campers ♥
 
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?