Ett underbart fint julkort

som Freddan suttit och glott på hela eftermiddagen (ja, sen leran badats och duschats av vill säga, gissa om han såg ut som en lerkocka efter träffen idag) ... i alla fall, han tycker ju att favvo-syrran borde bli fotomodell i alla vov-tidningar som finns, så vi lägger ut kortet så ni andra också får se!!

Leia med familj önskar God Jul

Ni förstår ju själva hur stolt han är över syrran!!

Vi önskar också en Godis Julis tillbaka, men kan inte stoltsera med lika fint kort (måste nog gå lite kurs först är jag rädd), nåja, det är nog tanken som räknas ändå!!

ToTheAskim-family: Många klappar, stora som små, vi hoppas ni alla ska få, och en riktigt god jul, med en massa gotta och kul! (rimma ska jag också gå kurs för att klara bättre nästa år, mycket kursande det blir 2009).

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-20 / 22:32:15

Vilken underbar liten goding. Hon påminner om min första egna vovve i blicken vilket gör henne ändå sötare.


Postat av: Mia
2008-12-20 / 23:03:39

Visst är hon fin, finaste syrran av 4!! Härligt med minnen att vårda av första vov!! :-D Nu står Fred och skäller mot sin spegelbild så jag måste hjälpa honom över detta "problem" (kollat för djupt i godisskålen ikväll tror jag)!


Postat av: Lena & Staffan
2008-12-21 / 19:16:42

Tack för igår, vilar oss fortfarande faktiskt!! Sååå kul med lervovvarna, eller nääää, jo det var det trots badandet sen!! Kram från trötta gänget (PK ser ut som en zombie fortfarande, gulligt men ovant)!


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2008-12-22 / 15:47:30

Thihi.. vad söt du är!

God jul!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?