Julklappstips!

Gör som jag, gå in på nätinredningsbutiken CarlssonInterior och botanisera runt, det finns huuuuuuur mycket fint som helst att handla där (risk för tom-peng-pung om fingrarna slinter på köp-knappen, akta er!).

Här är några saker jag gillade mest idag, fråga mig nu inte i morgon för då har jag säkert nya favoriter *suck* (alla bilder är från CarlssonInterior.se):


denna härliga ljusring går även att forma såhär

eller varför inte så här

och sen så finns den även i svart och i ek

Ja, så hittade jag den här också, fint för FreddiLeddie (en julis till honom också måste det ju bli)


Sist, och minst, så blev jag jätteförtjust i denne lille herre


Egentligen gick jag in för att kolla in dessa, men eftersom jag inte gjorde det idag så får det bli i morgon (hihihi)


Mmmmm vill ha .... måste hej, hej, hejda mig för jag ser en tjusig grej (jag som inte är en shop'o'holic i vanliga fall, hjääääälp)!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LenaD
2008-12-12 / 15:10:19

Tassar in på sidan sen när Staffan inte ser (räcker med de bilder du lagt in för att skapa suuuuug tihi jag är ju en shoppare av rang jag)!!


Postat av: Alina
URL: http://emmiealina.blogg.se/ 2008-12-12 / 15:14:32

mysiga bilder!


Postat av: M&T
2008-12-12 / 21:58:01

Jättefina grejer! Har varit inne på sidan och kollat (och ska beställa, säg inget)! Hörs o ses i morgon!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?