Me lajk denna Blondin-historia

tror att ni också kommer att gilla den!!

"Ur en blondins dagbok - Lågenergifönster"

Kära dagbok, förra året bytte jag ut 
  alla mina fönster mot dyra 
  tre-glas-lågenergi-fönster. 
  
  Den här veckan ringde en man från 
  firman som installerat fönstren. 
  Han påpekade att dom gjort jobbet 
  för ett helt år sedan men ännu inte 
  fått  betalt. 
  
  Ok, bara för att jag är blondin så 
  betyder det inte att jag 
  automatiskt är dum. Så jag berättade 
  för karl'n vad hans snacksalige 
  försäljare sagt 
  för ett år sedan, nämligen att efter 
  ett år så har de här fönstren 
  betalat sig själva. 
  
  ...och hallå, det har gått ett år  nu! 
  
  Det blev tyst i andra änden av 
  tråden så jag lade på.


Han ringde  inte upp  igen.

Han kände väl sig dum! 

*wohahahahahahahahahaha* hur bra som helst ju! 

HugsiHugsiΦ 

Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-05 / 20:52:54

Hahahahahahaha! Tack jag behövde skratta lite.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?