Mössa är viktigt!

En liten story som låg i min inkorg när jag kom till jobbet idag, måste bara dela med mig av den!!

GLÖM INTE MÖSSAN I VINTER

Har man ingen mössa blir man förkyld.
Är man förkyld blir man hes.
Är man hes så måste man viska.
Den som viskar den ljuger.
Ljuger man så åker man i fängelse.
Äker man i fängelse börjar man troligen knarka.
Knarkar man så dör man.
Så glöm för helvete inte mössan i vinter.


HugsiHugsiΦ

Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-15 / 12:25:19

Jag lovar att ta på mössan omedelbart! Vill varken knarka eller ljuga. Hur jag ska få mössan på hundarna är en annan historia!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?