Sista träffen innan jul!

Vi som träffades i går, söndag, tyckte vi skulle försöka klämma in en träff till innan julhelgen och på inrådan av Lena så blir det sedan avslutning hemma hos oss, TheBakers och avsmakning av min hemlagade sill (så jag kan få ok på att ta med den till sill-experterna sen) med lite god potatis, skagen-ägg, lite lax och glögg för er som vill ha. Drycker i övrigt tar ni själva med, ev ordnar L lite julölsprovning om vi har tur (där han berättar om lagring, varifrån, färg och smak mm mm).

Vi tänkte lördag mid-day och att vi först ses i närheten av L&S och sen tar närhetsträff med hundarna och sedan denna efterföljande provning hos oss. Meddelat på [email protected] hur många som vill hänga på och denna gång - något ni inte äter, berätta då det så kan vi ordna annat!

Sill-bild, dock ej min sill!


TräffMarodörernaKallar
Postat av: Lena med följe ;-)
2008-12-15 / 14:28:01

Har svarat, säg att jag va först, säg det säg det (äsch jag vet ju att jag alltid är först)


Postat av: Madde & Thomas
2008-12-15 / 15:49:04

vi kommer även om vi inte har någon hund!! Vi kan säkert låna någons en stund om vi är riktigt snälla!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?