Bettan is gone ....

eller Fred's Cruiser som det nya namnet blev!! Alltså, the LT31 from 1985 is sold and went away into the night yesterday evening!! *suckar djupt och är grymt nostalgisk* "Hon" var ju min pärla och fast vi inte hade henne så länge så är hon i alla fall min "Bettan" .....

Tömde bilen, städade ur och så satt jag en liten stund och insöp känslan av våra upplevelser tillsammans, gick ut, stängde dörren och gjorde avslut!! Vilket drama va ;-)

Blivande ägarna kom sedan i går kväll och vi skrev alla papper, överlämnade mappar, servicebok mm, ja och så nycklar förstås .... vi fick pengarna direkt i näven, 500-lappar i en rejäl bunt!! Kändes som att räkna julkassan i handskaffären då det begav sig!

Nu har vi en grej mindre att "oroa" oss för och så kan vi köra resten av racet från nu!

   
Lite avslutande nostalgibilder (klicka för större bild) .... och en önskan om lika trevliga stunder framöver för nya ägarna men främst för "Bettan" såklart!! Kör så det ryker nu gumman och som dekalen säger "Från 0 till 100 på 30 ..... minuter"

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?