Förutom biltömningen ....

så hann jag tömma ett skåp i hallen, fylla ännu en flyttkartong, fixa till ny stång och nya gardiner till fönstret i hallen, sätta upp desamma, piffa lite, rengöra elementet nedanför fönstret, rensa kläder i och kring garderoben, tömma hallbyråerna ... sen satte jag mig typ 2 minuter!

Leslie kom hem med kassar från Willy's, jag packade upp dem och sorterade in i skåp, lådor, kyl, frys (ena tonårsdottern stod och tittade på!! och berättade om deras veckor hos mamma, hmmmmmmm suck, orkade inte kommentera, tar för mycket energi), köparna kom, vi fixade med det, vinkade adjö, lagade middag (typ 20.00 började vi äta, suckar igen) .... drack en gravöl för "Bettan" (eller typ i alla fall) och sen var det stupa i säng!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-11-04 / 10:31:21

Visst är det väl lättare att ta adjö när det prasslar av 500-lappar i handen!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?