Hemresan och hemkomsten

från Alingsås gick också bra, rast- och fikastopp även denna resa såklart, man måste sträcka på sig och vad är bättre än en hundkompis som behöver promenixas då och då!

Vi hade tänkt köra "förbi" (as if in förbifarten hahaha) Mölndal och hälsa på kompisarna Chris & Ingela, men när ingen svarade på telefonerna så vågade vi inte chansa, det är ju lite av en omväg! Synd, för det hade varit skoj att ses, är ju ett tag sedan nu (typ i våras tror jag det var då de var i Stockholm på besök)! Nåja, vi får boka in oss framöver i stället!!

Trots att vi tog det lugnt (tyckte vi i alla fall) så var vi i Stockholm efter 4 timmar, ja inte direkt vid dörren men innanför gränsen (hihi), men brorsan var värre, han öste förbi oss i Örebro och sen såg vi inte honom mer (han åkte dessutom senare än vi från Alingsås, hmmmmm). Bra väglag och inte alltför många (!!!!) bad drivers ute gjorde resan riktigt gemytlig!!

Väl hemma drog vi till Vällingby centrum och spanade lite affärer, jag handlade en ny plånbok (den gamla har jag haft i typ 15 år och den har nu gått sönder, bra där materialmässigt ändå när den höll så länge). Sen hem för mys med Fred i parti och minut och bara koppla av! Trötta som bara den av psykisk och fysisk ansträngning somnade vi redan vid 21-tiden, och ingen av oss brydde sig nämnvärt om några tv-program eller så .... vi slocknade innan huvudena landade på kuddarna, pust va skönt!

Söndagen gick i visningarnas tecken, 4 timmar var det visning och det var ett flertal som kom och som ska ringas upp för att "höras" om intresse mm (håll tummarna för att det finns några intressenter där, buda please!!)

Tog några kvällsbilder på huset, och igen får jag ursäkta kvaliteten på bilderna, urusel kamera verkligen! Missade med ena bilden så det blidde bara snöflingor, men den blev rätt cool så jag tar med den ändå!

Igen, bilderna är klickbara för större alternativ.
Snöflingor Huset i snön Marschaller Marschaller igen 

Ja, så var den helgen redovisad! Pust, nu ska jag vila mig lite ;-) men var så säker, I'll be back!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-11-25 / 08:24:11

Förstår att ni somnade gott. Svar på din kommentar: Jo, jag försöker att ha lite humor med i tillvaron. Det blir liksom lite lättare att ta vardagsbekymmerna då. Det löser inget men om man får ett garv i eländet så går det lite lättare.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?