Ny kategori upplagd idag ....

Träffar heter den och handlar om just det såklart! Önskemål från kvartersgänget att vi kunde ha lite strukturerade träffar i framtiden, ja när vi börjar bli klara med vårt husfix ... så jag tänkte att jag lägger upp det här på bloggen så kan vi sen använda den (tills vidare i alla fall) som "träffagenda" liksom .... vi får se hur det utvecklas (gemensam blogg kanske ;-) eller vad säger ni andra?). Återkommer med besked ....

- - -

Faktiskt så har vi en planerad träff redan på G, men tidpunkten är inte ännu satt ... återkommer om det också!!

For now ....

HugsiHugsiΦ
Postat av: LenaD
2008-11-11 / 13:45:53

Du är snabb du minsann! Jag kollar med de andra och återkommer om tiden sen! :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?