Sticka, stack, stuckit ....

sa hon och så var det klart, syster hade gjort aj-aj i armvecket, satt plåster och jag kunde kuta vidare!! Lite för fort gick det nog, för sen fick jag ont och det brukar jag inte få ... nåja, det går ju över!!

Hem för att fixa, as usual, och satte genast igång att måla dörrfoder och socklar i vår hall, allt för att hinna få det lite torrt tills yrvädret Fred kommer hem med husse-lusse!! Eftersom Freddisen är så himla nyfiken och vill stoppa nosen precis där man nyss varit med penseln så är det ju att föredra att man kommit en bit innan han dyker hem! Sen har han "lite" svårt att förstå att han inte ska sätta kroppen mot målade ytor också, nä skämt åsido, han är ju ingen klumpeduns och ramlar genom dörrhål precis utan fixade den biten galant!!

Ikväll blir det antagligen mer målning, men först ska brorsans present uppdateras med lite tillbehör ... hmm fick just en idé, den måste jag fixa med ... sorry, men ni får klara er själva så länge ;-) have to run!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-11-07 / 12:36:29

Vet vad du menar. I somras målade vi sonens hus gult och mina vita hundar såg ut som vandrande solar allihop!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?