Världens bästaste mormor!!!!

finns inte mer, hon somnade i morse och själen vandrade vidare till grönare ängar och med spring i mormors ben igen, solen skiner på henne och allt är underbart, hon har inte ont längre och så är hon hos sin älskade man, och min bästaste morfar!! Tror att hon längtade efter honom, mannen hon lovade evig kärlek vid en kolmila i Norrland då för så många år sedan och som hon har delat sorg och glädje med ända tills han gick bort på Alla hjärtans dag i år!!

Jag ska vårda ert minne med alla mina varmaste och kärleksfullaste tankar, men just nu vet jag inte när bara ... tårarna rinner och det gör ont i hjärtat, ni fattas mig, mina älskade morföräldrar, Ingeborg och Herbert, de bästaste av bästa!!

Tack för alla minnen jag har, av allt vi delat även då vi inte setts ... må så gott nu tillsammans i er nya värld av ljus och frid!

Den väntande själen

Jag är allena bland träden vid sjön,
jag lever i vänskap med strandens gamla granar
och i hemligt samförstånd med alla unga rönnar.
Allena ligger jag och väntar,
ingen människa har jag sett gå förbi.
Stora blommor blicka ned på mig från höga stjälkar,
bittra slingerväxter krypa i min famn,
jag har ett enda namn för allt, och det är kärlek.
Edith Irene Södergran

Kärlek till er och alla andra som behöver lite extra ♥♥♥♥
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-11-12 / 10:59:09

Kärlek till dig och en stor tröstande kram.


Postat av: Leslie B
2008-11-12 / 12:55:24

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Finns för dig i den här svåra stunden älskling. Love you.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?