Början till vårt nya kök, bilderna...

kommer här ..... men först en bild på Freddan, vår söte lille fyrbenting!!

SötisFred

Början till nya köket 0810 Början till nya köket 0810 Början till nya köket 0810
 Början till nya köket 0810 Början till nya köket 0810 Början till nya köket 0810 
ja ni förstår säkert varför vi byter!! Blir så mycket ljusare med de nya luckorna! Sen att det inte blir jättedyrt heller när man bara byter luckor och handtag, på det sätter är ju Ikea-kök superbra! Skafferiet (högskåpet längst till vänster) skaffade vi innan sommaren, då det gamla fullkomligen rasade ihop (felmonterat tidigare, men inte av oss) - har sett lite kul ut kan vi ju ärligt säga!! Nu är vi igång - and will keep you posted!!

Avslutar med en bild på det vackra smycket jag fick av min älskade make i lördags (love) och lilla rosen jag fick av min tidigare arbetskamrat (love no2)
Presenten från Leslie 081004

Ja, det var allt för nu.......

HugsiHugsi
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?