Fått utmärkelsen "I love your blog"

så här ser den ut  
Det är sådant som gör en på riktigt bra humör minsann!  Fick den av Sofia (Dvärghundspossen) på Metrobloggen.se/hundarsomharroligt 

Nu ska jag hitta 7 favoritbloggar att skicka den vidare till!

Dessa ska sen i sin tur lägga ut bilden på sina bloggar, länka till mig, och skicka den vidare till vardera 7 bloggar.

Här kommer så mina valda bloggar:

1. Mervis suveräna prata-allt-om-hund-blogg Metrobloggen.se/hunden

2. LottaS mysiga golden-sida Metrobloggen.se/golden

3. Tessans blogg, världens bästa dog-watcher by the way Tessanhopps blogg

4. TopDogWalles sida (inte en blogg, men alldeles underbar sida så den får det bli serru) TopDogWalles sida

5. Absolut bästa Fika-sidan som finns, FrökenS ger tips & råd om var/hur/när/varför Fikatipset

6. Weronicas första bloggsida (smyg in och hitta hennes andra sidor också vet jag) Weronicas blogg

7. Bubblan och dp-grabbarnas sida (inte heller en blogg, men super-sida den määä) Bubblan & TheMinPins

Så där ja, nu ska jag bara meddela alla "utmärkelsen" också!!

HugsiHugsi
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-10-03 / 15:05:08

Tack så väldigt mycket! Kul att hitta en ny bloggkompis på det här viset. Jag hälsar snart på igen!


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2008-10-03 / 16:28:50

Sv x2 :D

jag har såklart redan lagt in er på bloggkoll.com :D



tack för i love your blog :D

ska nu lägga in den på min sida och länka till dig såklart :D

kram


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/hundarsomharroligt 2008-10-04 / 15:34:07

Vad söta öron han har också din Fred. Som två stora paraboler. :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?