Lite Freddan-bilder

från veckan som gick kommer här. Tyvärr, inga från promenaderna då vi glömde kameran hemma, fick bli lite inomhus i alla fall!

Alla bilderna är klickbara för större alternativ.


Nya pipbollen, hur kul som helst
Freddans nya boll - en som piper när man biter och tuggar på den - så, får han ingen uppmärksamhet, ja då tar han sonika bollen, ställer sig precis bredvid och så tok-tuggar han så det piper oupphörligt - särskilt om man pratar i telefon!! Kul tycker han!! och så springer han runt med jättebollen i munnen och låter *didunk-didunk, tasseti-tasseti* på golven och *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip-piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip-piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip-pipipipipipip* med bollen samtidigt!

Ja, matte vad är det? OK såhär eller?
Ja, matte vad är det.... ok du vill ha mig på bild, visst, I'm posing for you girlie!! (visst e jag söt va)


När ska vi leka då.... det räcker väl med bilder nu va!!

Grabbmys
Killmys i kubik .... mina grabbar, de är för fina va!

Återkommer om en stund med lite mer bilder!!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?