Vilka trevliga människor det finns

och vilken tur man har som har dem ikring sig!! Tack för igår girls, ni är bäst!! KRAM!

Hann med att träffa svärmor och bonus-svärfar också på kvällen, de var kvar för att jag också skulle få se projektet de lurar på att sätta igång!! Najz tyckte jag!

Familjen i övrigt mådde bra, fast jag inte var hemma (hmpf märkligt eller hur!!!!) och det blev fika med dopp för alla utom mig och Freddan fick dagen till ära lite goa kex!! Samt att vi kunde visa svärisarna hur duktig han blivit på att vänta innan han kommer på sitt "varsågod", total-fokus-voven Fred!!

Gick superbra med allt folk också, alla var samlade och så besöken som kom samt att yngsta tjejen hade sin pojkvän hemma - Fred fixade detta galant, HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA vilken känsla! Vi var också duktiga förstås, ja på att visa Fred hur det skulle vara i denna situation och han kände tryggheten hos oss och var som sagt ett föredöme för små vovs!! Ja, för stora också förstås, han är ju en stor hund i litet format bara!!

Allt för nu! Ses snart igen!

HugsiHugsi
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?