Fattar vart jag längtar

(förutom till att campa i helgen förstås) gör ni lätt när ni ser dessa bilder eller hur !!!!

Båtbild igen från Thassos Båtbild från Thassos
Mmmmm precis, Grekland - mitt Grekland, dit längtar jag!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Linnea
URL: http://linnealindblad.blogg.se/ 2009-04-07 / 14:40:41

sv: de e de som e meningen med bilden :) att man ska längta efter sommaren.


Postat av: Jenkan, Leia & Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-04-07 / 19:13:04

Oh, vad mysigt det ser ut! För oss blir det dock ingen utlandssemester iår. Blir mys med prinsessorna istället, vilket är minst lika underbart!

Vart ska ni campa i helgen?


Postat av: Jenkan, Leia & Xena
URL: http://jenkan.se 2009-04-08 / 08:57:59

Leia är absolut inte en perfect ten! Däremot har jag nog fått kunskapen från henne till att uppfostra nummer två till en tia! Allt positivt & negativt hos Leia har ju lärt oss otroligt mycket!



Xena kommer nog få en lite tuffare uppfostran, men hon har ett helt annat psyke så jag tror att hon kommer klara det super! Bara att kunna sova i en bur 8 timmar på natten utan ett enda gnäll är ju STOR skillnad från Leia....



Hoppas ni får en underbar helg, låter toppen!!



Glad Påsk från hela familjen!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?