Mer från campinghelgen

och vi säger det väl i bilder och färre ord denna gång! Denna gång - bilderna är klickbara för större alternativ!

Musteriet Entrén till musteriet Inifrån musteriet
Vi har shoppat
Brunneby Musteri utifrån, inifrån och efteråt - dvs när vi shoppat klart!!
Här går vägen under kanalen Närmre undergången *hehe*
Här åker man under kanalen, helhäftig konstruktion denna kanal ändå är!
Mot Borensberg En slussport
Fina bilder från Borensberg Mysigt att bo här! Fint rappat hus i härligt solgul färg
Långfredagens mål var alltså dessa - Musteriet och sedan vackra lilla orten Borensberg, vi hann faktiskt med ett stället till, men eftersom vi var där två gånger så lägger vi ihop bilderna därifrån vid senare tillfälle.

Ha det gott i vårsolen, ses snart igen!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Anonym
2009-04-20 / 19:11:56

Kul med bilder från er husvagnstour! Vad jag förstått så verkar ni trivas bra i er nya vagn.


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-04-20 / 19:14:10

Oj såg att mitt namn försvann på inlägget ovan.....


Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-04-20 / 21:41:45

Gud det där är nog den finaste kommentaren jag fått, jag lipar nästan här! Gud sån snäll människa DU är. Jag kan inte ens förklara för dig hur glad din kommentar gjorde mig. Tänk om alla människor var lika snälla som du! Ha en helt underbar fortsatt vecka kära du. Massa kramar till dig!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?