Äntligen hemma

efter en mycket händelserik dag, jag och husbandet är helt slut och gissa hur Fred the vov mår, jo just det HELT SLUT! Han är, precis som vi, friskluftsförgiftade än en gång på bara några dagar!

Bilen till Stavsnäs och båten ut till Sandhamn, på ön i några timmar (jag har varit där förut och husbandet för första gången), rekade hus och miljön runtikring och så picknickade vi. God mat i välfylld korg och gott vin samt lite bubbel som vi hade med oss, sen bar det hemåt stan igen.

Väl nästan hemma så åkte vi förbi M&T allesammans och satt länge och pratade om hur, när, var och varför ;-) och nu är vi alltså hemma i huset vårt, trötta men ändå på G liksom!

I morgon bär det av till El Banco och ska där fixa en bankväxel sen är affären i hamn, tjohej vilken grej!

Nä, nu ska vi umgås lite jag och husbandet, hångla loss till en skön semestersköning eller kanske vår bröllislåt (som våra kära vänner "gav" oss i gåva), mmmm najz!

Över och ut, nu är bloggandet för nu slut!
Postat av: Lina
URL: http://lkarki.blogg.semetrobloggen.se/hunden 2009-08-12 / 09:30:51

Härligt....vilken dag!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?