Does your dog snoar?

Alltså, hur gulligt är det inte med en snarkande hund nära sig, hur avslappnat känns det på en skala? Fred ligger här precis bakom mig i sin bädd och sussar på men med ett härligt biljud (nu härligt, på natten om man har svårt att sova, sådär härligt!!! hmmm), lite snus och snark!

Så här ungefär låter vår lille, store kille

Postat av: Malin Johansson
2009-08-13 / 17:25:04

Hehe de där är ju mysigt ljud, Aslan han snarkar ikapp med matte han, och vi kan låta ordenltigt :P


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-08-13 / 18:42:22

Gud så mysigt det låter. Vi har haft en golden som snarkade så väggarna skakade. Inte lika mysigt!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-13 / 19:07:55

hihi Texas den lille krabaten kan oxå snarka otroligt högt,haha!

Kika min blogg vi hade minsann dambesök här idag,eller muskelbesök kanske man ska säga..=)

Greven tyckte det var störtkul!

På kräftskiva så brukar jag äta färska räkor det duger alldeles utmärkt;)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier 2009-08-14 / 10:00:23

Äsch, kan man inte sova är det ju bara att vända hunden åt andra hållet, så slutar iaf mina... S


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-14 / 19:42:58

hihi njae alltså konstigt för Greven är ju större o de älskar ju varandra,men hon här blev alldeles kör i Texas o ville hellre uppmärksamma honom,men han satt i mitt knä hela tiden typ,var inte alla i närheten av dom två andra galningarna;)

Han gillar Cocomin bästa tjejkompis Dalmatiner tik,henne jukkar han på hela tiden men denna skönheten brydde han sig inte om...knepigt..vad tror vi syns vi på söndag?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?