Home at last!

Nu är vi hemma efter en heldag på "byn", kollat lite grejer till sonen/bonus, köpt ryggsäck till mig (jag har ingen sån!! såg jag när vännen M var här förra lördan *hihi*), inhandlat toalettstol till nedre badrummet (no more leaking ones in this house), nya skärblad till gräsklipparen inhandlade och nu har vi ätit lunch!

Om en liten stund drar vi iväg igen, jag på mitt håll och maken med son och vov åt ett annat, möts upp senare och gör oss i ordning för kvällens evenemang - pust vilken dag det blev av denna lördag!

Hoppas er dag varit lugnare och att helgen fortsätter i samma tempo! Ha det gott, hörs snart!

Över och ut, nu är halvtidsinlägget slut!


AK: Jodå, jag har massor av ryggisar, men inte en sån här ;-) Nu har jag en klädkammare med alla mina väskor och ryggor, gissa om lycklig ;-)

Försökte kommentera hos dig, men tror datorn är trög eller nåt (lånad sådan) - skrev om vilken härlig man du har, men kommentaren gick inte igenom!!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-08-29 / 19:20:18

Vaaa har du ingen ryggsäck! Hur har du klarat av det med ett liv med hund undrar jag, haha. Hoppas du hittade någon bra.



Tjingeling


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?