HURRA på födelsedagen

säger vi till äldsta dottern/bonus som idag fyller hela 20 år, wow vad tiden går! HURRA säger vi också till yngsta tjejen som fyllde år i torsdags, myndig blev hon då "lill-jäntan" (som ju inte heller hon är liten längre). Ingen av dem är hos oss på sina dagar i år (brukar vara vartannat år hos vardera föräldern), så vi får hurra i massor härifrån i stället.



Dagens födelsedagsbarn 22/8-09


Torsdagens födelsedagsbarn 20/8-09

BIG LÖV från oss och Hurra-rop i massor härifrån Spången!

Över och ut, nu är födelsedagsinlägget slut!

Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-22 / 16:23:47

Underbara bilder på killen nedan verkligen!

Häärligt kväll du har framför dig,jag håller på o målar min tavla o mannen sätter köket på plats,skall städas lite då min kära fästman fyller på måndag..=)

Äntligen kan man befinna sig i huset utan att gå in i ngtS

Härligt när man kan städa ordentligt också,vår måttbeställda bänskiva t köket e försenad så det e den vi kommer få vänta,men så länge får vi väl göra allt hysh pysh antar jag...ett litet tag kvar dit,sen kommer det pics i massor på det nya o det gamla köket!!

kramar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-23 / 10:15:17

Ja han Micke har tatuerat mig mellan skulderbladen,han är duktig! Sedan så har jag en på sidan av ryggen små tassar som vandrar upp..

Nu blir denna tatuering inte av Micke utav en annan kille som är duktig, den blir runt foten som en fotkedja...

Skall bli spännande...men fasiken vad ont det kommer göra!


Postat av: Dvärghundspossensen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier 2009-08-23 / 15:31:36

Då får man skicka stort grattis då till dom båda födelsedagsbarnen! :-D


Postat av: Emma Damm Drawings
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-08-23 / 16:44:47

Ja verkligen... varför inte stå för det man skriver liksom? :-) Massa kramar till dig


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?