Late night news

but very shortly - lång dag idag, rastade har vi alla blivit men rätt segt att åka långt i bil med husvagnen på släp! Började packa tidigt i morse, efter en relativt sen kväll med mycket prat och skratt med "The Gang and only", så var det trötta, lyckliga och något uppblötta vi som fixade i ordning för färden från Kerstins camping mot nya mål. Det regnade rätt rejält igår em/kväll och vi hade väl lite sankt hos oss, alla hade stövlar på vid middagen kan jag säga!

Så, nu är maken avklädd och redo (wohahahaha}  eller i alla fall redo för nannen, så jag tror jag sliter mig härifrån och återkommer en annan dag!

Över och ut, nu är bloggskribenten helt slut!
Postat av: Malin Hedén
URL: http://www.malinheden.se 2009-08-16 / 23:11:52

Hej!

Ville bara säga TACK för alla gulliga kommentarer i min blogg. Jag är dessvärre inte lika bra på att kommentera tillbaka skäms. Men jag tror att jag är pga omständigheterna förlåten smile?

Ska bättra mig och titta in lite oftare ;-)

Ha det gott!

See you soon!

Kram Malin


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-08-17 / 14:29:42

Haha det gäller att se till att det inte är gropar eller sankt där man sätter upp förtältet.



Ni verkar att ha haft en trevlig träff, kul.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?