Mer bilder från resan

till Karlskrona med omnejd kommer här. Bilder kring vår camping denna gång (oxå) och det mysiga fiket Sött och salt (kolla in räkmackan och landgången, inga små mackor precis), härligt vatten runtikring (Kalmar sund) och så muren som omger campingen och också lilla byn Kristianopel. Bilderna är klickbara för större alternativ.

Landgång no1Sicken räkmackaPippisarnaVårt lilla fik, Sött och saltVindkraft på ÖlandHäftig camping, KristianopelHäftigt mot Kalmar sundFreddan sitter fintNu bär det hemåt igen

Över och ut, nu är bilderna slut (för denna gång i alla fall)!
Postat av: Dvärghundspossensen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-08-25 / 08:57:38

Och självklart fick Freddan vara med på ett hörn också i fotokavalkaden!


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-08-25 / 17:35:13

Härliga bilder från semestern. Vi får prova Karlskrona någon semester.

Läste ditt inlägg om kloklippning av en Dp tik, jag kan nu klippa klorna på båda mina tjejer utan någon kamp. Det är helt och hållet Mikaelas (dottern)förtjänst, hon har kämpat och vunnit kan man säga så nu är det hur lätt som helst.



Hejsvejs




Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-25 / 18:56:22

Fiiina bilder verkligen!!

Haha jaaa skall färga det mörkare iaf,ser inte klok ut nu!

Likanande det jag har i headern,men jag vill färga det grått med massa svarta slingor,men frisören säger att det e så jäkla svårt att få till en snygg grå färg=(

Får se hur det blir!

Jisses jag e inte alls på topp känner mig jäkligt sliten faktiskt!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?