Några bilder från träffen

och slumpartat utvalda av datorn, eftersom den bestämmer nu när den ordinarie inte får va meeee! Jag är glad att det går så pass att göra något alls på den här lilla "snärtan", så jag hoppas ni blir glada och nöjda ändå! Observera de klart hypade hundarna i början, de två första bilderna alltså, vi tränar järnet tillsammans och de väljer att bara vara, det kallar jag hundträning på hög nivå, dvs på våra goa vovvars nivå - to be or not to be a dog, that is the question ;-) Gissa vilka som klarade det testet bäst!!!


Löv y all! Över och ut, nu tog bilderna slut!'
Postat av: Sara & Santos
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-08-17 / 22:34:12

Weeeei, gud vad roligt :)

Vi hade dvärgpinscher träff i helgen! Superduper roligt. :) hoppas allt är bra med er annars! Sköt om dig!

Massa kramar


Postat av: Jenkan, Leia o Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-08-18 / 10:31:29

Vad roligt ni verkar ha haft! Hur länge var ni iväg? Många hundar?



Jodå.. ibland känns allting så där ruskigt bra, varför förstöra det med att traggla slalom på tävling? Är jättenöjd med Leia, hon har utvecklats sååå otroligt mycket senaste året!


Postat av: Malin o Assa
2009-08-19 / 19:44:24

Heeeeeej fjäsk skulle inte du kunna mejla bildera till mig sen, hoppas ni har det bra :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?